Vardaga Hemtjänst Norrmalm uppfyller Vårdföretagarnas medlemskrav för transparens och öppenhet

Vårdföretagarna är en arbetsgivar- och bransch­organisation för vård­givare som bedriver vård och omsorg i privat regi oavsett driftsform. Alla med­lemmar i Vårdföretagarna ska redovisa information om sina verksam­heter, för att allmänheten enklare ska kunna få relevant information om enskilda privata utförare.

Nedan redovisas informationen för Vardaga Hemtjänst Norrmalm

Kontaktinformation

Organisation
Hemsida
Gatuadress
Upplandsgatan 65
Postnummer
113 28
Postort
Stockholm
Telefonnummer
073-708 92 83
E-post
lali.kurashvili@vardaga.se
Kontaktperson
Lali Kurashvili, verksamhetschef

Basfakta om verksamheten

Verksamhetens mål och inriktning:

Vi kommer med hjärta hem till dig
Vardagas Hemtjänst Norrmalm erbjuder hemtjänst i alla dess former. Vi brukar säga att vi kommer med hjärta hem till dig. Med det menar vi att vi vill göra det vi gör för dig som kund – med respekt och värme. Varmt välkommen att kontakta oss!

Respekt och bemötande

I Stockholms stads kundundersökning ger kunderna Norrmalms hemtjänst goda betyg i respekt och bemötande. Vi är glada för det och jobbar vidare med alla områden för att våra kunder ska vara så nöjda som möjligt. Vi utför hemtjänster enligt kundval på uppdrag av Stockholms stad. Du som kund har rätt att välja Vardagas Hemtjänst Norrmalm som din hemtjänstutförare.

Personal

För oss är det viktigt att våra kunder får hjälp av personer som de trivs med, litar på och som bryr sig. En i personalstyrkan blir din kontaktperson och är den som i första hand hjälper dig att förenkla din vardag. För att du ska vara säker på att det är personal från oss som står utanför dörren, bär vi arbetskläder och fotolegitimation.

Vad kan vi erbjuda dig?

Baserat på ditt beviljade biståndsbeslut kan vi bland annat erbjuda:
  • städning
  • tvätt
  • inköp
  • post och bankärenden
  • matlagning
  • leverans av matlåda
  • ledsagning
  • personlig omvårdnad
  • med mera

Hushållsnära tjänster - RUT

Vi erbjuder också hushållsnära tjänster, oavsett om du är hemtjänstkund eller ej. Exempel på sysslor vi utför är:
  • städning
  • tvätt
  • ledsagning
  • inköp
  • stöd och sällskap vid storhelger
  • förberedelser under efter bjudning
  • enklare trädgårdsarbete
  • med mera
Har du andra önskemål är du välkommen att kontakta oss.

Verksamhetens storlek (antal kunder)
300-399 kunder på Norrmalm
Språk
Svenska

Kvalitet

Verksamhetens arbete med kvalitetssäkring:

Kvalitet skapas i mötet med varje individ. Därför är Vardagas ledningssystem för kvalitet byggt för att ständigt förbättra kvaliteten utifrån våra kunders perspektiv, önskningar och behov. Vårt mål är att uppfattas som ett kvalitetsföretag av kunder, närstående, uppdragsgivare och medarbetare. För att ge våra medarbetare stöd i kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöarbetet krävs fungerande struktur och rutiner — det ger trygghet i mötet med kunder och närstående. Vi sätter tydliga kvalitetsmål och leder, styr och följer upp kvaliteten i företaget kontinuerligt med månatliga avstämningar med samtliga chefer.

Certifieringar
Kvalitetscertifierade enligt det internationella systemet ISO 9001: 2008.

Personal

Personal på verksamheten: